HansJanneke

Voor een camperplaats in een grote stad is deze plaats prima. Prettige ontvangst, een douche, bewaakt en vlakbij de metro. En alle voorzieningen. Het enige nadeel vinden wij dat er een all-in prijs wordt gehanteerd. Voor 4 personen, een hond en elektriciteit.

Reislustigen

zeer eenvoudige camperplaats maar wel erg handig voor een bezoek aan Rome de metro ligt op 200 meter afstand, ook de bushalte bevindt zich voor de metro douches voor één euro.....elektriciteit inbegrepen...schone plaats en uitzonderlijke managers wij zullen zeker terugkomen

Area Sosta Camper Romae