Prima plaats om te overnachten, electriciteit kolommen zijn kapot, maar dat mag de pret niet drukken, we hebben hier 2 nachten achtereen geslapen met een VW bus met minimale voorzieningen, geen probleem.

• april 2023

rustige plaats. vlakbij het stadje.

• januari 2022

het zou een prachtige camperparkeerplaats zijn als het niet zo verwaarloosd was, de stroomkolommen werken niet en sommige zijn kapot, de afvoeren zijn erg vies. handig voor het stadscentrum.

• april 2023

rustige plaats. vlakbij het stadje.

• januari 2022

• Via Nazario Sauro