We hebben hier 1 nacht gestaan, ze hadden helaas geen plek voor meer dagen, super nette camping geweldig schoon en netjes. paar minuutjes lopen naar het goudgele zandstrand en centrum. we zijn voor 2 dagen naar camping Oasi gegaan,300 mtr verderop, maar was 25 jaar terug in de tijd.

• juli 2021

Het was netjes, maar wij betaalde 49 euro voor 1 nacht, dicht bij het strand, spijtig dat het op het heetsete van de dag het zwembad gesloten is

• oktober 2020

Verblijven nu op deze Camping. Mooie plaatsen en vriendelijk ontvangst. Wi-Fi werkt en de Toilet en Douche worden iedere dag gereinigd.

• juli 2021

• oktober 2020