Levanto, La Spezia, Ligurië, Italië

Parcheggio Comunale

rumoerige plaats bij het station - supermarkt dichtbij - centrum 500m - kust 1km

• Località Moltedi

19015, Levanto, Italië

• september 2019

Bracht eind juli 3 dagen door in Levanto om Cinque Terre te bezoeken; toen we de prijs van dit gebied 36 € voor 24 uur zagen, kozen we voor camping 5 Terre op de heuvels 39,50 € met stroom. We hadden tenminste sanitair en vooral schaduw; tijd voor ons om te vluchten

• juni 2019

3 euro per uur. 36 euro per nacht. ga beter naar een van de 3 campings naast de deur.

• november 2017

Echt heel dure parkeerplaats .. De prijs is hoger dan de prijs van de camping met volledige uitrusting! Dichtbij de hoofdweg en het treinstation, dan is er veel lawaai. Zeer goede koffie in de buurt van benzinestation AGIP.

• september 2019

• juni 2019