• november 2022

Parkeer aan overkant tankstation, op de grote parking. hier mag je ook met camper staan. parkeer achteraan op parking. je staat 80m van de weg. prijs is hoog maar het is 5terre.

• september 2019

Bracht eind juli 3 dagen door in Levanto om Cinque Terre te bezoeken; toen we de prijs van dit gebied 36 € voor 24 uur zagen, kozen we voor camping 5 Terre op de heuvels 39,50 € met stroom. We hadden tenminste sanitair en vooral schaduw; tijd voor ons om te vluchten

• juni 2019

3 euro per uur. 36 euro per nacht. ga beter naar een van de 3 campings naast de deur.

• november 2022

• september 2019