Bedankt voor je fijne review. Het is hier inderdaad ook in hoogzomer lekker toeven, het koelt goed af en er is altijd wel wat schaduw te vinden.

We zijn er (nog) niet geweest maar kwamen op de cp9308 de Nederlands sprekende eigenaar tegen. De camping ligt ook langs het stromende riviertje Torrente Crovana maar kan geen campers kwijt langer dan 6mtr.

Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

Heel bijzonder dat u zonder bij ons gestaan te hebben een review plaats. Ik kom u tegen in het dorp waar u kostenloos "wilt" kamperen en ik geef u daar uitleg over, vertel u wat over de omgevinge en dat ik een camping in de buurt heb. Vervolgens meent u daar een beoordeling over te kunnen schrijven. Bovenop een "loze" beoordeling schrijft u ook nog 2 grote fouten, onze camping ligt níet aan de Torrente Crovana, maar aan de Rio Requesa en de Lungo Borsa en ten twede, er kunnen weldegelijk campers langer dan 6 meter staan. Ten einde: ook vreemd dat camper contact zomaar loze reviews plaatst, dit maakt deze site onbetrouwbaar

Camping RioRequesa