• augustus 2021

loosput ligt er nog maar op dit moment staat er een groot bord dat het niet meer gebruikt mag worden

• september 2016

Ik denk dat 9/10 is een beetje over de top beoordeling. Lastig te vinden, veel vrachtauto's, niet de moeite waard om van de autostradate gaan. Er zijn tal van minder ambisieuzefaciliteiten rond op de autostrada. Ook zag de zoet water kraan zag er niet uit.

• juli 2013

Juni 2013. Een top-serviceplaats. Wel even zoeken op de grote parkeerplaats grenzend aan het tankstation.

• augustus 2021

• september 2016