zeer goed onderhouden ruimte uitgerust met toiletten, wastafels en douches. Zeer comfortabele en grote laad- en losruimte. Zone 1 is absoluut beter dan zone 2 op gras. de omgeving is rustig en weinig verstoord, over het algemeen een uitstekend gebied

RDG64

we kwamen laat aan en de manager liet ons toe om naar binnen te gaan en onszelf op de grasvelden te positioneren. heel dicht bij Lovere, goede locatie en geweldige rust. We zullen zeker terugkeren om de vriendelijkheid te beantwoorden van degenen die deze gebieden beheren. uitstekende CS.

• Via Nazionale 16

24062, Costa Volpino, Italië