Mooie camping. Direct aan het meer. Fantastische locatie. Zeer aardige eigenaren. Alles is aanwezig, er stond zelfs een welkomstdrankje bij aankomst. Toiletten en douche zijn erg schoon. Bovenal zeer ruime parkeerplaatsen. Wij komen zeker terug?

STemplin

Ondanks dat ik de pech had om met Pasen in extreem slecht weer naar het Lago Maggiore te gaan, is de plek echt geweldig, we hebben een superleuke ontvangst gehad. Alles was zeer goed verzorgd, zeker weer hopelijk met beter weer!

The Camp by Maggiore Suites