Camping Sirmione

Sirmione, Brescia, Lombardije, Italië

• juli 2024

Juni - toen wij hier waren, was het het al erg druk. Het is een verzorgde, mooie camping, goed georganiseerd. Sommige plaatsen, hellen idd. sterk af en op onze plaats lag een grote, oude "afbakening-steen" op zo'n ongelukkige plaats dat manoeuvreren moeilijker werd.

• juli 2024

Mooie, rustige, schone site. Zwembad erg leuk - perfecte temperatuur! Direct aan het fietspad voor gemakkelijke toegang tot Sirmione. douches goed…. geen stekkers voor de afwas, wat vervelend is.

• juni 2024

enkel als aanvulling op het al beschrevene: sommige plekken zijn erg scheef; enkel bij zwembad wifi en een standaard plek heeft slechts 3 amp: te weinig voor een gewoon koffie apparaatje.

• juni 2024

Camping Sirmione