In september 23 voor de eerste keer kennis gemaakt met deze camping. wat een zalige plaats om te staan aan de boorden van het Gardameer. Prachtige uitvalsbasis voor mooie fietstochten langs het meer en ‘s avonds genieten van de rust en het uitzicht. We hebben al geboekt voor dit jaar.

longhorn

mooie camping met ruime plaatsen. ondergrond gras en grind. Jammer dat er niet een poortje oid is vanwaar je van achteren op de camping naar het meer kan komen. Daarvoor moet je eerst naar de ingang van de camping. sanitair is prima.

MissLeolas

Hallo, als je een paar rustige dagen wilt doorbrengen met iedereen in de buurt, dan is deze camping de plek om te verblijven. alles is prachtig. standplaats voor een 7m50 op 3, € 212 voor 3 nachten. We raden het ten zeerste aan.

Camping Sirmione