Deze plaats is nu gesloten wegens renovatie. We verbleven een nacht op een grote parkeerplaats ernaast. Het heeft borden voor geen campers en een hoogtebeperking van 3 meter. We hadden geen problemen en een rustige nacht.

• oktober 2021

vreemd leeg geen contactpersoon geen sanitair geen geld? ️

• juni 2020

Gebied op een prachtige locatie, gemakkelijk te bereiken, handig voor het land. Het gearceerde deel is niet geschikt voor VR langer dan 7 m, die aan de kant van de weg kan staan en voorzichtig moet zijn met de overhang aan de muur. CS comfortabel en functioneel.

• oktober 2021

vreemd leeg geen contactpersoon geen sanitair geen geld? ️