Kleine, geweldige camping op de beste locatie direct aan het water met een gloednieuw en stijlvol sanitairgebouw. Zeer rustige ligging direct naast het stadje Baveno met een aanlegsteiger.

ErniBerti

zeer onvriendelijke ontvangst, wilden niet kijken naar vrije plaats en lachte ons nog uit ook, zijn verder gereden naar andere camping in baveno waar ze wel vriendelijk waren. Hadden nog arrogantie die niet normaal was. Dit was begin juli.

jandeechtecamperman

Beste gast, Er moet een misverstand zijn geweest. Ze interpreteerde een zin alsof deze aan haar was gericht, maar was in plaats daarvan gericht aan de kinderen die er bij de receptie een puinhoop van maakten. In werkelijkheid wilde ze de plek aan het meer en presenteerde ze een ACSI-kaart. We vertelden haar dat de plek aan het meer niet beschikbaar was en dat we geen ACSI-kaart accepteren. We vertelden haar dat we haar de beschikbaarheid zouden laten zien. Je raakte van streek, verliet de camping met een zeer gevaarlijke plotselinge manoeuvre en heel luid toeterend. Het spijt ons voor het misverstand.

Schattige kleine camping in een woonwijk maar wel aan het water. Aardige dames aan de receptie, die er alles aan doen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Leuke tip: bel 1 van de restaurantjes op 1 van de eilanden en ze komen je s avonds per boot ophalen.

Camping Village Parisi