MyJosef

Deze app zegt geopend, maar zo dicht als een mossel. Geen toegang, volop aan het verbouwen!

BDWcamper

Goedemorgen, helaas is het in deze app niet mogelijk om tijdelijke sluitingen in te voeren. Het staat echter duidelijk aangegeven op onze website. Onze excuses voor het ongemak, maar we kunnen niet anders.

Zeer onvriendelijke dame die ons geïrriteerd aangaf dat we niet konden overnachten. Het kwam niet uit, waarom we op hun erf stonden en ze waren druk met de oogst. Aangegeven dat we slechts één nachtje wilden blijven, ze geen werk met ons hadden maar ze was onverbiddelijk. Zeer ongastvrije ervaring

Spekkiecamper

Goedemorgen, het spijt me dat je me onbeleefd vond. Helaas is ons camperterrein tijdens de oogstperiode niet beschikbaar omdat wij het gebied gebruiken voor onze tractoren. Wij vragen u altijd om te bellen en te reserveren om deze ongemakken te voorkomen. Toen je aankwam, was ik in een persoonlijk telefoongesprek dat ik moest onderbreken. De afgelopen dagen hadden we ook een zware storm, bomen en daken vielen en we verloren de oogst, maar je luisterde niet naar mijn woorden en was aanmatigend genoeg om te geloven dat ik je niet in een opwelling wilde verwelkomen. Je hebt ook heel snel een negatieve recensie geschreven, uit wrok en om ons kwaad te doen. Toch bedankt en een goede reis.

Azienda Agricola Olivetta