• oktober 2022

Prima plek om te overnachten. in het dorpje Castelnuovo zitten leuke restaurantjes en de vriendelijke dame had hele goede tip voor een Pizzaria. De douche mss niet in topconditie, maar warm water en wel wat ik nodig had.

• november 2020

we waren hier, en belden met de eigenaar. ze was erg vriendelijk. helaas was de douche op dit moment kapot, ze repareren hem. wc werkte. We reden verder, want we hadden een douche nodig ...

• september 2020

Prima plek, alle basisdingen zijn er. Een ruime plek op gras. Zelfs een klein winkeltje. Aardige ontvangst. Weinig last van de snelweg die vlakbij loopt.

• oktober 2022

• november 2020