Op zich een leuke plek, alleen toen wij aankwamen waren 2 van de 4 plekken bezet door een vrachtwagen en een graafmachientje (zie foto’s) niet echt handig 😏 Lijkt erop dat die daar ook het hele weekend blijven staan. Ook stond er een auto geparkeerd op de vuilwater loosplaats.

C-I

prima plek bij een goed restaurant en tegenover het restaurant ligt een cafeetje met een super uitzicht over Barolo en omgeving. aperolletje en genieten maar. water lozen wc lozen water pakken. allemaal aanwezig

• Via Alba Monforte

12060, Castiglione Falletto, Italië