• april 2023

Wat een leuke plek om te staan. Zou niet weten wat ik hier moet bezoeken maar mooi fort. Pal langs mijn route. Ben blij

Elvira

handige parkeerplaats voor bezoek aan het fort (indien geopend) en het karakteristieke dorp. rustig om de nacht door te brengen. er zijn geen losdiensten, maar er is een fontein die handig is om te laden.

• maart 2022

geen voorzieningen, en toegang via het dorp is af te raden. Beter doorrijden en niet door het dorp rijden tenzij je echt een kleine en vooral smalle camper hebt. Het fort en het dorp zijn een bezoek waard als je hier toch bent.

• april 2023

• maart 2022