annemiekske

Een prachtige plek! Met werkelijk een fantastisch uitzicht en Romina, de eigenares heet je warm welkom. je krijgt bij aankomst een fles wijn naar keuze, met een heerlijk borrelplateau. sanitair is prima. wij betaalden 30 euro per nacht. Grijs water legen is mogelijk. 100% aanrader!!!

Viva-la-Vida-huisje-op-wielen

Hallo Ester! Bedankt voor uw recensie, het was een genoegen u en Harold te ontmoeten, ik hoop dat alles goed gaat en een goede voortzetting van uw vakantie heeft

Een fantastische plek, volop natuur, je hoort alleen krekels en de koekoek. Erg vriendelijke mensen en we kregen bij aankomst een eigen wijn met antipasti. erg lekker! Mooie omgeving om met de motor te touren. Zeker een aanrader!

olbs

Bedankt voor je leuke review!

olbs

Bedankt voor je leuke review!

Agriturismo Cascina Zanot