Wij ga zo richting Savona op de boot naar Corsica . Aan de kade en even daar vandaan kost een nachtje staan 16 tot 48 euro. Hier stroom, water, lozen 5 euro! En voor ons niets want zowel de bar om de hoek was dicht als het restaurant. Wat kan Campersen toch verrassend zijn. 😉

Robertimmink

Zoals beschreven door de andere reviews. Drukke weg vlakbij maar water en elektra aanwezig. Niet veel in de stad, maar een lekkere pizza in het restaurant waar je de € 5 betaalt. Goed voor een korte overnachting.

Darl

De plaats is ok voor een overnachting. De straat (zelfs 's nachts) was veel te luidruchtig voor ons. Helaas waren alle winkels en restaurants gesloten. Er was geen satellietontvangst vanwege de bomen. 5 stacaravans naast elkaar is erg sportief.

• Via Circonvallazione

15040, Occimiano, Italië