2van 5
  • december 2018

Geen rustige plek. Een soort wegrestaurant met een groot parkeerterrein. Pal langs de weg. Wel een fijn terras.

• mei 2018

Wij waren hier 18/4/2018: het terrein bij het enigszins verlopen hotel was een modderbende, we konden iets hoger bij een houtzagerij staan. Er zijn geen voorzieningen: niet lozen, geen water en ook geen vuilnisbak!

• april 2017

Rustige plek bij een hotel/pizzeria. Vriendelijke eigenaar. Wij hebben er een heerlijke pizza gegeten.

2van 5
  • december 2018