Een mooie verzorgde overnachtingsplek met gratis voorzieningen maar geen stroom. 20 minuten lopen naar de stad. We bleven overnachten, maar denken dat het te duur is voor € 25. Niets houdt u tegen om gewoon gebruik te maken van de faciliteiten om service te verlenen.

Eternity

als je Stresa wil bezoeken is dit een prima parkeerplaats. 2.50 per uur. Ik zou hier niet overnachten.

JoopBartels

behalve grijs water werkte hier niets!

JoopBartels

behalve grijs water werkte hier niets!

Mottarone Stresa