Torino, Turijn, Piëmont, Italië

Area Servizio Torino

in de buurt van de Carabinieri en Olympisch stadion - verblijf op het grote parkeerterrein niet toegestaan

• Corso Monte Lungo

10134, Torino, Italië
  • Overnachten verboden

• juli 2021

enorm en vrij land! we verbleven er slechts een paar uur om het stadscentrum te bezoeken.

• september 2019

Groot terrein met voornamelijk gras. Goed verlicht. Er staan nogal wat gedateerde campers met langstaanders. We hebben hier 2 nachten rustig overnacht. Tram en bus op loopafstand en binnen 25 minuten ben je voor 1.70€ in het centrum. We waren hier 6 en 7 september 2019.

• oktober 2017

Groot, wat rommelig terrein. Pal achter de Carabinieri. Wij hadden geenonveilig gevoel. Wellicht niet beschikbaar tijdens sportwedstrijden in naastgelegen stadion. Sani voor de ingang. Bus en tram op loopafstand.

• juli 2021

• september 2019