• oktober 2022

Super parkeerplaats, ook voor overnachtingen. Rijd naar de laatste parkeerplaats, dat is de beste plek om te staan. Het kerkterrein is 's avonds vrij toegankelijk. Je had het moeten zien!!!!

• december 2021

Ik was hier in december en voor deze maand was er geen verplichting om te betalen voor het parkeren. Er zijn geen diensten, maar erg handig voor een bezoek en rustig voor de nacht.

• juli 2019

Ondanks het feit dat je hier mooi staat op een hoogte van 514m hebben wij het idee dat het geen CP betreft maar een gewone parkeerplaats van de Sacra Monte di Varallo. Je betaalt hier het parkeertarief van € 1,50 per uur tussen 09.00 en 18.00 Uur. Er zijn geen voorzieningen.

• oktober 2022

• december 2021