Echt een geweldige camping midden tussen de pijnbomen, zeer schoon sanitair, aardig personeel, privéstrandgedeelte. We kunnen het restaurant niet aanbevelen, er zijn veel betere pizza's op Sardinië. Prijs voor 2 nachten 78€

Frieda23

Prachtige camping. Maar….. genoemde prijs klopt niet!! Peperduur. 49€ stroom 8€!! Camperservice exclusief. Je moet voor alles betalen. Streng regime. Voor 10.00 uur weg anders extra dag betalen. M.a.w. het blijft bij één nachtje.

Camping Village Torre del Porticciolo