• oktober 2021

Je mag hier niet meer parkeren, ook niet overdag. Bij terugkomst uit de stad werden we getracteerd op een bekeuring achter de ruitenwisser.

• oktober 2021

Precies dezelfde uitkomst. We hadden dit vandaag niet gelezen dus kwamen in onwetendheid aan. En ja hoor, we zijn net weggestuurd door de politie. Parkeren 's nachts is OK net om de hoek.

• oktober 2021

Werden 's avonds door de politie weggestuurd, aangezien deze ruimte waarschijnlijk gereserveerd is voor toeristenbussen. Volgens de politie mag je echter nergens anders parkeren en overnachten.

• Via Delle Conce 38

08013, Bosa, Italië