Vuil parkeren, we parkeerden zelfs 's nachts zonder problemen. De plaats zou drie sterren zijn, maar 's ochtends wakker worden met dat uitzicht is een extra ster waard.

• juni 2019

Hé, oké voor één nacht, vieze vuilnis (juni)

• januari 2019

Met Dorien K eens. Op gedeelte met uitzicht op het strand en de zee kan je niet komen (oude verroeste slagboom). Daarvoor gewoon helemaal niets. Daar ga je als camperaar echt niet voor je lol staan.

• juni 2019

Hé, oké voor één nacht, vieze vuilnis (juni)

• januari 2019

• 09040, Castiadas, Italië