Restaurant is gesloten, terrein kun je oprijden maar ligt vol met afval en omgevallen containers.

• februari 2022

heel cool. we kwamen op 12 februari aan en het restaurant was open voor de start van het seizoen. We aten er en het was erg goed. er is geen pizza maar visspecialiteiten met pasta. we waren alleen op de grond die het restaurant omringde. dat is geweldig.

• augustus 2021

Spartaanse rustplaats maar met alles wat je nodig hebt, zeer grote plaatsen, 400m van de zoutpan waar je te voet de zee oversteekt en de tonnara bereikt (die niet bezocht kan worden).

• februari 2022

• augustus 2021