De perfecte combinatie van Sicilië: attente gastheren, prachtig landschap en fijne landbouwproducten. Zonder twijfel een van de beste plaatsen die we in deze regio hebben bezocht. En voor campers boven de 3,5 ton en tot 9 meter geen probleem.

Carthago-Tintenfisch

zeer aardige gastheren, goede wijn en olie te koop, parkeerplaats midden in de tuin, toilet, douche en toilet, wasmachine geweldig! Bedankt voor het geweldige welkom!

• december 2023

Een zeer gastvrije en goed onderhouden omgeving. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam, je voelt je meteen welkom en thuis. Uitstekend geschikt voor een korte stop omdat het geïsoleerd is, maar je slaapt goed en in absolute stilte. Bedankt, we hebben het leuk gehad

• december 2023

Areaverde di Casa Giulia