• april 2023

goede parkeergelegenheid voor een bezoek aan de stad gemakkelijk te bereiken we verbleven er 6 uur gratis goed om de nacht door te brengen auto en bus zonder service 3 sterren omdat verkoop.ns we hebben daar niet geslapen.

• juli 2019

de plaats wordt gebruikt als een marktplaats! een echte parkeerplaats is ongeveer 100 m verder. in 3 verdiepingen en verhard en niveau. helaas doucheruimte douche en elektriciteit kolommen momenteel niet bruikbaar. Coördinaten op foto.

• mei 2019

• april 2023