Wij kunnen de laatste recensie niet begrijpen. Hij moet op een andere plek zijn geweest. Alles is hier top, schoon sanitair, warm water ook bij het afwassen. Aardig personeel, alleen pizzeria is sinds 22 oktober geopend. gesloten.

wamafri

Een camping die door gebrek aan onderhoud en belangstelling langzaam zal uitsterven.

sollesvan

we verbleven slechts één nacht met onze camper voor het couscousfestival. gastvrije, schone en supergeorganiseerde plek met gekwalificeerd en vriendelijk personeel. schone badkamers en een zeer handige wasruimte.

Camping Village La Pineta