• mei 2022

Op zich een prachtige plek , dicht bij het centrum. Wij hadden de pech dat we er op zaterdag stonden, dus veel jeugd. Normaal niks op tegen maar ze maakte wel érg veel lawaai met hun brommers.

• februari 2020

uitstekende stal, rustig, dicht bij het centrum en de belangrijkste voorzieningen, uitstekend in de zomer voor het koele en aangename klimaat, lossen een beetje ongemakkelijk om te gebruiken, maar gezien het allemaal gratis is, kan het prima zijn. aanbevolen, score 7.

• april 2018

Royale verharde parkeerplaats. Verwijdering eenvoudige bodemopname. Drinkwater op ongeveer 100 meter afstand. Goed geschikt voor een overnachting en om de stad te bezoeken. In ongeveer 7 km is het Spoerri-beeldenpark.

• mei 2022

• februari 2020