• juli 2019

Lucht kalm. We stopten onderweg naar Pisa, wat erg handig was om in te stellen. Enige klacht we zijn meer gerustgesteld als er nog een camper in de buurt is om diefstal te voorkomen, maar er zijn alleen wij en een andere camper.

• mei 2018

Goede overnachtingsplek op de binnendoor route tussen Lucca en Siena. Aan de rand van rustige woonwijk bij volkstuinen. Water, prullenbak en afstort mogelijkheden. 2 mei 2018.

• december 2014

Rustige plaats, alleen wat lokaal verkeer Leuk bij volkstuintjes. Wij waren hier sept.2014. Omgeving is wat saai.

• juli 2019

• mei 2018