Wijbkomen hier al meerdere jaren met ons camperbus van 6m en zagen dit jaar voor het eerst dat het helaas een parkeerplaats voor de inwoners van het stadje is tussen 19:00-07:00u

• oktober 2022

De Coördinaten zijn goed, maar op de cp een slagboom met bord 2.50H links naar beneden rijden kan maar er staat een bord voor personen-auto.

• oktober 2020

Dit is geen cp maar een kleine parkeerplaats voor auto. Daarnaast hadden wij de coordinaten in de navigatiesysteem gezet en we reden ons helemaal vast in het dorp. Dus pas op!

• oktober 2022

• oktober 2020