Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

Mooie rustige en ruime plaatsen naast riviertje en loopafstand naar het mooie dorpje. Een nadeel: overdag lijkt het wel of je naast het circuit van Zandvoort zit door de herrie van alle langsrijdende motoren. ‘s-nachts rustig.

• november 2022

helaas de nacht afgebroken omdat we geterroriseerd werden door idioten met zwaar vuurwerk. erg zonde. de honden zijn doodsbang en wij voelen ons ook bepaald niet prettig meer. het dorp doet z’n best en een stel idioten moet het verpesten.

• november 2022

• Strada Statale Montanara Imolese