De plaats is erg mooi, grote plaatsen met wateraansluiting En elektriciteit. Sanitaire voorzieningen ook oke. Kan je aanbevelen.

Robby040350

Heerlijk rustig! (op de blaffende honden na ‘s nachts maar die zijn er bijna overal). Er is een geasfalteerd fietspad naar het leuke Grosseto, 11 km. Naar strand 2 km, veel strand ingenomen door restaurants.

AdaAndré

Heerlijke rustplaats. We kwamen op 9 augustus aan om slechts één nacht te blijven, uiteindelijk bleven we 5 nachten. Ruime en zeer mooie plaatsen, meestal in de schaduw. Een fiets om het strand te bereiken wordt aanbevolen. We zullen terugkomen.

Oasi di Maremma