Voor ons was deze plek een noodoplossing, maar wel een goede. We moest de volgende ochtend vroeg met de ferry mee en de CP in de haven was vol evenals de parkings in de buurt. Rustige gratis plek met een mooi wandelpark langs de zee. Helaas nu wat lastig te bereiken wegens wegwerkzaamheden.

• oktober 2022

Prachtige cp zo aan de zee met pracht kust en strand, veel zwemmers en pootje-baaden. 8km wandel - fietspad langs de kust. Wij stonden 1 parkeerplein verder met 8Campers. Geen voorzieningen wel in t park langs de kust, Waterkraan. Oja; douche op t strandje 13-10-22

• oktober 2022

• Viale di Antignano 111