• juli 2024

ij hebben op het grasveld gestaan. fijne plek. De plaatsen op het grind zijn ons inziens erg klein, zeker voor de grotere campers. Fijne uitvalsbasis om op de fiets Lucca en Pisa te verkennen. Heerlijk zwembad

Ligging voor een bezoek aan Lucca top,15 min.tot aan het stadje.Grintplaatsen tussen hagen.Sanitair werd zeer regelmatig schoongemaakt,vriendelijk beheer.Er heerst een fijne sfeer onderling.

Dave-en-Suus

Op zich goed uitgeruste CP. Toen wij in het weekend 8 juni aankwamen was de prijs E 40,-- excl.zwembadgebruik.

• juli 2024

Area il Serchio