Fijne plek, niets mis mee. heel aardige campingeigenaresse. eenvoudig, doch schoon sanitair. Aanrader! Fietsen in deze omgeving is lastig, goed opletten. Geen aparte fietspaden.

Carin-on-tour!!

wij kunnen het hier alleen maar mee eens zijn. we wilden 1 of 2 nachten blijven. Er waren er 5 en het paste perfect bij ons. We komen graag terug. Hartelijk dank

Rustige camping met ruime, schaduwrijke plaatsen. Goed en schoon sanitair, wasmachine en droger. Tevens is er een schitterend zwembad. Via een mooi wandelpad ben je in 10 min. lopen op het strand. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam; je voelt je erg welkom. Kortom een aanrader.

• Località Sant'Albinia

57025, Piombino, Italië