Prettige camping boven op een berg op loopafstand van het centrum. Vriendelijk ontvangst, schoon en ruim sanitair. WiFi liet bij ons te wensen over maar was gratis ( we blijven Hollanders hé). Deze camping is een aanrader ondanks dat ze de hoofdprijs vragen per nacht.

Hilda69

Goed verzorgde camping. Prima sanitair. Ruime plekken en een 50m zwembad. Door de grote voelde het niet sfeervol. Prijs was belachelijk. Camper, 2 volwassenen, 1 nacht € 72.

• september 2020

wij vertaalde 41,60 (waarvan 6,00 voor stroom p/n)op 17 september voor camper en 2 personen sommige vakken in de schaduw niet groot 7 meter gaat net Sanitair prima ,nieuw schoon voldoende en prima afwasruimte en legen toilet, leuk plaatsje en mooie omgeving

• september 2020

Camping Parco delle Piscine