• oktober 2021

Rustige plaats, in oktober stonden meerdere campers permanent stil, en slecht geparkeerd, daardoor weinig vrije plaatsen. We vonden en sliepen goed, rustig. genoeg ruimte voor honden.

• februari 2020

Parkeren is niet slecht, rustige woonwijk het probleem is dat de meeste plaatsen bezet zijn door geparkeerde campers alsof ze in opslag of bestelwagens zijn, dus de kans op het vinden van een vrije plek is erg laag.

• januari 2016

Perfect voor één overnachting als tussenstop. Parkeren is in een smalle weg, dus er is wat verkeerslawaai. Het is goed verlicht en dicht bij een Lidl. We kwamen hier om 18:00 uur en namen de laatste plek, dus ik zou aanraden om hier vroeg te komen. (Oktober)

• oktober 2021

• februari 2020