Mooi gelegen, dichtbij skilift en pisten. Supermooi skiën in gebied met veel mogelijkheden. Sanitair mooi en heel erg schoon, klein minpunt is dat wij de douches niet heel warm vonden. Loopafstand restaurants Colfosco. Broodjes service ook fijn. Een aanrader! Wij waren er eind maart 2024.

CamperKing73

geheel zoals hiervoor omschreven behalve dat je van uit ski locker direct op de bus kan stappen die je bij de ski lift afzet we komen al jaren hier en beviel en gevast nog steeds

JvanDuijn

prima camping. wel een beetje ver lopen naar de skilift. De korte weg is afgesloten. Broodjes service. vriendelijk personeel

Camping Colfosco Almi