CP is er nog, alleen de beheerster ,een dame op leeftijd, is niet altijd aanwezig. wij hebben hier op 14-04-2024 een prima nacht doorgebracht, achter de boerderij op een grote weide met een prachtig uitzicht.

Er is geen parkeerplaats meer!😬

ather

1 nachtje hier gestaan met prachtig uitzicht. camperen bij de boer. hebben voor 1 nacht met 4 pers €10,- betaald. je kunt water vullen, er is 1 wc wij stonden op een grote grindplak zonder stroom. zijn een 15 tal plaatsen die wel stroom hebben, maar dan moet je er optijd zijn

Er is geen parkeerplaats meer!😬

Sosta camper Tirlerhof