Geweldige parkeerplaats op het grasveld direct achter de boerderij. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Staan met 7m en 2 personen voor 20 euro per nacht. Prachtig panoramisch uitzicht! Water, elektriciteit en toilet aanwezig.

YorimSmits

CP is er nog, alleen de beheerster ,een dame op leeftijd, is niet altijd aanwezig. wij hebben hier op 14-04-2024 een prima nacht doorgebracht, achter de boerderij op een grote weide met een prachtig uitzicht.

• Strada Digon

39040, Kastelruth, Italië