• juni 2024

Een fantastische ervaring op een geweldige locatie. De eigenaresse (een vrouw van 83) verwelkomde ons. We stonden met een andere caravan. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de stroom en betaalden 20 euro per nacht. Als het goed is, is er ook een toilet. Het uitzicht is waanzinnig!

• juni 2024

prima camperplek met prachtig uitzicht. wij betaalden 20 euro voor een nacht met stroom. aardige eigenaren!

• juni 2024

Geweldige parkeerplaats op het grasveld direct achter de boerderij. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Staan met 7m en 2 personen voor 20 euro per nacht. Prachtig panoramisch uitzicht! Water, elektriciteit en toilet aanwezig.

• Strada Digon

39040, Kastelruth, Italië