wij zijn doorgereden, in mijn camperstailing heb ik nog meer ruimte ! Stijf naast elkaar en totaal geen ruimte om bij je camper buiten te zitten

Hele fijne plek om te staan met de camper. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaar. Spreekt ook Nederlands. Van hieruit bijv. klein stukje wandelen naar het meer. Wanneer we weer in de buurt zijn, komen we zeker weer terug. En zullen we op tijd reserveren voor diner. Top!

campertje801

mooie tussenstop hier voor ons vanwege het geweldige restaurant en vriendelijke en vriendelijke gastheren. ja, de plaatsen zijn krap als de camping druk is, maar houd er rekening mee dat u dicht bij de juiste kant parkeert.

Parking Ristorante Vecchia Fattoria