zeer schoon en goed onderhouden! aardig personeel dat ons echt heeft geholpen toen we 3 keer ons verblijf wilden verlengen, ondanks zeer hoge druk op de boeking. mooi gepositioneerd en dicht bij de meeste antennes I Torbole. sterk aanbevolen Johan en Pia

• september 2020

Niet te grote camping aan het Garda meer. Camping voor surfers. Kleine plaatsen en niet echt geschikt voor grote campers. Camping in dorp Torbole wat zeer toeristisch is. Klein zwembad met terras en winkeltje. Sanitair is mooi en wordt goed schoon gehouden. WIFI heeft wisselend bereik.

Camping Al Porto