Goede, rustige parkeerplaats achter een groter politiebureau. Heel proper. Goed bevoorradingspunt. Er is hemelsbreed een terrasvormig hondenrengebied op 300 m afstand.

Polarpuls

Een wat zouteloze plek, maar ideaal om via een leuke wandeling langs het water (hond mag mee, maar moet op het pad blijven) Riva te bezoeken. Aanrijden via SR249+SS240 is het handigste ivm de schuine inrit. Eerste uur gratis, daarna 1 eu per uur.

Ton-Bouman

Wij hebben hier gedurende een paar uur geparkeerd om te lunchen en Riva del Garda te bezoeken. Wij betaalden 2 euro bij vertrek. Het is ongeveer 25 minuten lopen naar de middeleeuwse toren. Prima parkeerplaats. We hebben geen voorzieningen gebruikt.

• Via Brione

38066, Riva del Garda, Italië