Mooie rustige plek met alle voorzieningen €13 camper + €10 p.p. Zwembad en elektriciteit bij de prijs inbegrepen, maar een badmuts is verplicht. Plaatsen zijn schaduwrijke slechte internetontvangst. We hadden pizza, het was genoeg en zeer goed.

• mei 2022

Kwamen 5 mei 2022 langs voor een plekje. Alles zag er keurig uit. Een gesloten hek zorgde ervoor dat we niet ervan konden genieten.

• augustus 2021

Nieuwe naam is Tevere Green Village. Mooie CP aan het meer. Met zwembad.

• mei 2022

• augustus 2021

Nieuwe naam is Tevere Green Village. Mooie CP aan het meer. Met zwembad.

Tevere Green Village