• september 2020

is inderdaad steil om er te geraken. Zou ik niet doen met campers groter dan 6m50. Gewone parking, maar wel heel goed gelegen om de mooie stad te bezoeken.Drinkbaar water is er te vinden aan het voetbalveld iets verderop. We hebben er goed geslapen.

• oktober 2018

Ik kan echt niet meer dan 3 sterren toekennen voor een klein parkeerterrein aan de rand van het dorp. Geen faciliteiten en vrij veel komen en gaan in de avond en opnieuw in de ochtend.

• juni 2018

Zeer rustige plaats 20 min rijden van Perugia. Een bus halte tot 21u. Het dorpje zelf is zeer mooi. Geen voorzieningen.

• september 2020

• oktober 2018