• oktober 2019

Rustige plek met schaduwmogelijkheden. Sani zuil aanwezig met drinkwater en afvalwater loos mogelijkheid. Op loopafstand van de gezellige stad.

• augustus 2019

Rustige omgeving, maar parkeerplaats op gemengde parkeerplaatsen. Toen we daar waren, waren we alleen.

• oktober 2014

Goede plaats. Je wordt om de oude stad geleid en kan er best komen. Groot parkeerterrein, maar weinig auto's. Op redelijke afstand van die mooie stad. Geen leuke plek. Dichter bij de stad is een betere plaats.

• oktober 2019

• augustus 2019