Heerlik geslapen na een dag prachtig wandelen. Drukke plek voor klimmers en wandelaars. Zorg dat je er voor 11 uur of na 17 uur komt voor parkeerplek. Lift naar boven en dan wandelen is een aanrader en lekkere berghutten boven.

Lekkervaakweg

gratis! wordt rustiger vanaf een uur of 17:00. geen water of elektriciteit, je kan naar het toilet bij het restaurant. je kunt een liftpas kopen. wij maakten een prachtige wandeling naar rifugio nuvolau (hoogste punt) vanaf de parkeerplaats in 2,5 uur. Aanrader!

• Località Bai de Dones

32043, Cortina d'Ampezzo, Italië