Op het bord staat dat de camping na 18 september gesloten is. Op het bord op de parkeerplaats staat dat er 's nachts niet geparkeerd kan worden.

• mei 2022

Wij komen hier al jaren, de omgeving is goed maar de camping wordt elk jaar slechter. Hoog gras, slecht onderhouden. Hoge prijzen. Voor dezelfde prijs word je beter.

• september 2021

uitstekende camping - grote plaatsen, handige kleine supermarkt in het nabijgelegen dorp op 10 minuten afstand, zeer populair in-house restaurant.

• mei 2022

• september 2021