• november 2022

Ingrediënten duidelijk aanwezig voor een TOP camping. Opzet zeer doordacht. Uniek. Complimenten 👍.. Vriendelijk personeel. Enigste MIN punt is aanwezig GROOT pretpark in directe nabijheid. Dit feit werd voor ons (verblijf in na seizoen 10 dagen Okt/Nov) daardoor TE storend ervaren.

Cor---Sophie

afgelopen morgen de camping wezen controleren voor volgend jaar wij hebben besloten dat we het morgen gaan bespreken voor een aantal weken voor volgend seizoen Gewoon perfect 👍 dan Krommenhoek

Ruud-krommenhoek

Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van je recensie en voor alle informatie die je nodig hebt, kun je rechtstreeks per e-mail contact met ons opnemen, onze meiden helpen je graag! Eerlijk!

FLO92

Goedemorgen, we danken u voor het achterlaten van uw positieve beoordeling en we zijn blij dat u ervan genoten heeft en dat u onze klantvriendelijke diensten heeft kunnen waarderen. Eerlijk

• november 2022

Agricampeggio Oasi del Garda