Wat een goede locatie voor een camping. Op steenworp afstand van het gezellige en mooie Lazise. Wanneer je de camping afloopt ben je direct aan het meer. Sanitair is erg goed. Er is geen toiletpapier aanwezig, maar als je dit eenmaal weet, is het geen probleem. Aardig personeel.

Camperduo_S&S

Als ik nu ga schrijven dat dit onze perfecte tussenstop is(5 nachten), en dat de plaatsen en ligging en prijs ook nog perfect zijn? dan komen jullie allemaal hier heen en hebben wij straks geen plek als we weer komen (4 e keer). En reserveren kan hier ook niet, wat een genot!!😎😎

Gijs-en-Annette

prima betaalbare plek personeel zeer vriendelijk gedateerd sanitair maar lekker fris. 1 minuut van het centrum. direct aan het meer zeker aanrader!!

Campeggio Comunale Lazise